Hoppövning

Tycker jag fick till en riktigt bra hoppövning idag. Så roligt när man är nöjd o hästarna går bra :) Det var studs + trav bommar på volt-5½, kryss+travbommar på nästa volt-linje med två räcke m 3 gs, avslutade med studs volten. En evighetsövning som var riktigt rolig o nyttig! (vore roligt med bild men det kan jag inte fixa...)
V.V blev kollad av kiropraktor igår igen (tack Natte) o förklarades frisk. Idag red jag i skogen o inte kunde han skritta inte :( Suck o återigen suck. Dubbelsuck lixom.
Men lille Jöns har blivit riden i skogen idag för första gången, såååå duktig så! Ska visa honom för tant Lisa på fredag för att se om hon tycker jag ska visa på 3-års test. Jag tycker han är för outvecklad men vi får väl se vad proffset säger...
Å så har jag svårt att andas, trycker på mitt bröst. Stress säger ni alla. Jag vet nog varför men inte hur jag ska fixa det. Suck suck suck...

Kommentarer

  1. Du fixar det :-) vi finns här för dej

    SvaraRadera
  2. Jag tror du skulle behöva fler hocky resor för att träna dig på att inte göra någonting....
    // Mia

    SvaraRadera
  3. Fast att inte göra någonting bygger också upp stress. Du får varva ner och så får du be oss andra om hjälp! Kram <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb