Min onsdag

Började dagen i stallet, fick rycka in o passa alla gullebarnen för Marina skulle iväg en sväng. Det var "en dag i stallet " Passade på att löshoppa Jafar när man ändå kunde få lite bärhjälp ;)

Många borta från lektionerna ikväll. Skidresor o vissa var rädda för att taket skulle rasa. Men vi som var där klarade oss o hu så bra de red. Sista gruppen serpentinbågar i galopp, mellan gruppen kom Kusin vitamin o red o i första fick de lära sig att förhålla o svänga å det nästan samtidigt =)

Red min nervösa häst. Hmm, kan inte förstå att han gick LA för ett halvår sedan. Nu blir han rädd för allt. Halkade oxå omkring i J:s sadel, tycker inte om den men hästen gick bra i alla fall.

Skrivare inkopplad till datorn (tack Fredrik)o fakturerat har jag gjort (viss hjälp från Malin), men skrev ut vågade jag inte, Mia vill ju ha kopia oxå å då visste jag inte hur jag skulle göra längre...

Kommentarer

  1. Det är bara att trycka på skriv ut knappen. Det ska komma ut en kopia samtidigt, Jag har ändrat en liten inställning så det ska funka. Skulle det inte funka så fixar jag det senare.
    Fakturera på bara, det tycker vi om.
    // Mia

    SvaraRadera
  2. Tack för hjälpen :) vad gjorde ni?

    SvaraRadera
  3. Då får du välja provutskrift så får du en kopia sen får du själv klicka i där nere att fakturan är utskriven :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb