Inomhusterräng mm


Philippa Magnusson som vi "brukar" träna terräng för kom o hade träning i Lammhult idag. Jag känner mig inte tillräckligt bra i handen än, så Mira fick rida Ztorm. De var förstås superduktiga. De andra hästarna är inte igång än. Spike o Caco har fått OK stämpel i rumpan av sina olika veterinärer så de sätter vi igång just nu. Musse visade hälta så han skrittas bara o LS vilar. Men förhoppningsvis är de på G snart igen! Vad som är bra för vår del är att vi alla är godkända att få tävla i vår!!!! Smilla är tillräckligt ung (05:or o yngre får tävla) o Mira o jag har tillräckligt bra resultat så vi får oxå tävla :) Nu är bara frågan om det blir några tävlingar???

Även om jag är delvis sjukskriven (eg helt sjukskriven men si ni, det ville jag inte...) så är lektionerna igång vilket ju är kul. Hade extra hoppträning i fredags, o jag kommer ha lite extra träningar ibland, så ha koll på LHL:s fb!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb