Vita Sand

Hyrde Grantås stuga i Vita Sand några dagar.
Tur med vädret. Första dagen mulet o blåsigt, så då kunde vi shoppa i Kalmar.  De andra dagarna strålande sol så då kunde vi sola o bada.
Fam. Nilsson var i sin stuga + att det blev besök av fam. Hildingsson, broder Daniel o Rogers syster med man, så det har blivit mycket umgänge. Spelat spel o kort, druckit bubbel, musikquiz o annat skoj. Men även hunnit med att läsa mycket.

Peter hade sin båt med så det blev lite vattenskidor o gummibåt.  Tom jag lyckades med skidorna riktigt bra!


Motionerat varje morgon längsmed havet. Det ger mig ro. Både cyklat o sprungit.



Men nu är tyvärr min semester slut, å även om jag gillar mitt jobb hade jag gärna varit ledig lite mer :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb