Semester

Dessa två bilder får illustrera hur jag vill att min semester ska bli. Sol, familj, bad, hästar.

Men tiden bara springer iväg, snart har redan 1 vecka gått. Har faktiskt jobbat lite, skickat iväg lite ridskolehästar o haft några lektioner. Har ju 2 stycken utbildningshästar hemma oxå. Har ju varit dåligt väder tyvärr, men då har jag passat på att städa, framförallt i stallet. I måndags åkte vi iväg o tränade terräng i Vinslöv med Musse, Spike o Caco. I onsdags tog jag med moster Vavva till Levanders cafe i Alseda. T.S möte hos Mia med korvgrillning på kvällen. Torsdag kväll var det vis festival på Jennys altan o på dagen kom en vän som jag knappt aldrig träffar o vi red ut i skogen. Så även om det inte varit något speciellt har jag fått mycket gjort o haft det bra :)

Roger o Sebastian donar med inglasning av altan, Smilla hjälper mig en hel del, o Mira hon jobbar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb