Lite tungt nu

Äntligen har jag, efter alldeles för lång tid, tagit tag i mitt pappas mående. Jag har bara varit arg på honom för att han inte tar hand om sig, men idag har jag kontaktat biståndshandläggare, ringt läkare, insett att han faktiskt inte bara är trött utan också sjuk, så nu ligger han på sjukhus o blir omhändertagen några dagar.
Å min bror Magnus har det tufft, det har han haft länge, jag har inte mycket med honom att göra, men nu blev jag indragen, försökt hjälpa honom, vet inte riktigt hur jag lyckats, men försöka är ju bra ändå. Men oj så trött jag är av allt detta. Energin är på noll.
Så då vet ni om jag är sur o otrevlig (surare o otrevligare än vanligt;) )

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb