Dagarna som gått

Firade Jenny i lördags som fyllde 40 år! Grattis söta lilla gulliga Jenny.

Började jobba i går, men på kvällen åkte jag, Linda, Malin o Anna till Kalmar o kollade på GT: Riktigt bra show tycker jag. Jag var orolig att frysa, men de andra sa att det skulle vara så varmt så. Men då jag hade mer kläder än de andra o dansade mer så var jag varm medans de andra frös :)

Urnsättning av mamma idag

GT

Faster (barnens) Inger kom hem till Sverige från NZ. Hälsade på henne i Växjö, o nu är flickorna, Roger o hon i Förshult. Själv jobbar jag ju. Inte bitter alls...

Sista semesterveckan för mig så 1: Sebastian tog körkort!!! 2: Vi åkte till Karlskrona o badade o shoppade. 3: Paddlade i Emån m Ärtskida o familj. Men som sagt, hade gärna tagit några veckor till :)

Kommentarer

  1. Å utsättning idag, visste inte alls. Kram och en extra tanke till dig och familjen ❤

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb