Skolavslutning både i Lenhovda o i Älghult

Bilderna kommer i blandad ordning
Smilla o hennes vänner 

Signe var en av fanbärarna

Ler o långhalm... Till hösten börjar båda två på Natur på Katedral. De kommer aldrig bli av med varandra :)

Kompisarna

2 av mina hjärtan


Mer kompisar

Grabbligan

Kul att sluta nian

Klart man ska vara snygg då syrrorna slutar skolan. Själv slutar han inte förrän i morgon, men han tog ledigt redan i tisdags...

Lite gråt förstås

Obligatoriska vattenkriget o traktoråkningen

Lika som bär?

Sebastian med hans tjejer :)

Smilla slutade femman



Fina systrar


Alltså, jag tycker vi är snyggare i verkliga livet... 

Nu ikväll är Mira på klassfest i Älghult. Lite snap ramlar in, de verkar ha kul :)

Så stolt över mina barn. Vet inte riktigt Miras betyg än, men det landar nog på ca 320 meritpoäng, vilket är riktigt bra. Lyckades inte få något stipendie som Sebastian, men vet att hon är nöjd, hon har inte behövt plugga så mycket utan hinner med hästar o vänner på sin fritid utan problem. Hon har många fina vänner, vilket de andra två också har. Sebastian har fått lite betyg nu (han har inte fått förrän nu då kurserna är klara) Å han kan knappt inte få högre :) Smilla, ja hon tycker det är kul med skolan o gör sitt bästa. Hon pluggar tom! Kan man ju inte beskylla de andra två för att göra. Vet inte varför våra barn har så bra betyg, varken Roger eller jag hade så höga. Helt OK, men stor skillnad. Jag hade 3.9 då jag slutade nian o tror R hade ngt liknande.
Tycker också de är bra vänner, de ställer upp, de ställer upp ideellt i sina föreningar, de hjälper oss hemma. Tja, vad mer kan man begära? Hoppas nu verkligen de lyckas ordentligt så de får välbetalda jobb så de kan ta hand om oss när vi blir gamla :) :) :) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb