Fälttävlan i Dagstorp för mig o Jöns


Han var såååå fin :)
73% i dressyren, "bara" 2 riv i banhoppningen, där ett definitivt var mitt fel. I terrängen var han först lite tittig på hinder 2 o 3, där fick jag kämpa, men sen hoppade han så fint o verkligen bjöd, kändes som han tyckte det var superkul. Men så kommer jag helt fel på ett hinder innan vattnet, han hoppar ändå, jag tappar balansen, men han bjuder ändå framåt, men det var en rätt stor stock ner i vattnet, o när han såg det stannade han. Förstår honom (men lite synd var det ju allt) Finns risk att jag ramlat av om han hoppat :) Ja, lite surt, men så är det i fälttävlan. Bara att ta nya tag, o som sagt, väldigt fin känsla för övrigt 
(Måste vara enda sporten vi säger så? Har aldrig hört Sebbz vara nöjd efter att de förlorat...:) )

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb