Dressyrtävling i Långasjö


Å som vanligt, första utanför placering :) Tycker det är skit att sådana som är bättre än jag ska vara med i mina klasser :) :) :)  Nöjd med galoppdelen, travdelen tappar jag lite framåtbjudning o bärighet i, men bra %  så ska inte klaga. Valde tyvärr att avanmäla mig till MSVB:5 pga ett litet skav mellan sadelgjord o skänkel. Kanske onödigt, men samtidigt kan det bli sår o svårläkt. Men lite typiskt, i den klassen vann de på 65%, o då det var samma domare o inte så stor skillnad i svårighet, är det ju stor chans att jag skulle fått ca samma % där också.. Men men, jag är glad över mitt beslut ändå!

Nu ikväll har jag tagit emot en ny inridningshäst, en 5-åring e:Zuidenwind (bild kommer) o Mörka Skogs Caramell har blivit såld Tjoho!
Har även hunnit med att hoppträna ponnyerna o cyklat mountainbike i skogen, slå med grästrimmern samt slappat med bok. Dygnet har många timmar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb