Terrängträning i Vinslöv

Ska ju tävla Jöns o Chatte nästa helg, o Chatte har inte sett några terränghinder sedan lag-SM, så tyckte det behövdes en liten träning. Det gick bra, men har var inte så fin som jag hade tänkt att han skulle vara, o blev lite trött. Så nu vet jag inte om jag ska gå ner en klass, eller om vi bara var lite ringrostiga. Mitt mål är ju att starta 3* i påsk, o rider jag inte 2* nästa helg så går ju inte det. Fast det måste ju också kännas bra, o framförallt gå bra.
I slutet tog Smilla Chatte o hoppade en liten bana. Lätt som en plätt.


Jöns var tittig idag, å då stannar han brutalt långt innan hindret. Men för övrigt hoppade han väldigt fint!
Synd bara det är så långt ner o träna.. Åkte kl.14, hemma kl.20.30. Men då vi kom dit var både Bertilssons o Kvarstrands där, så trevligt :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb