Gymnastiktävling i Braås

De var så duktiga, både Livia o Smilla o hela deras grupp. Helt fantastiskt vad duktiga de blivit på bara ett halvår. La ut lite filmer på Insta, så kolla gärna där.
Träffade massa folk från förr i tiden, bla min gymnastiklärare som berättade för alla som ville lyssna (var nog mest jag som ville kanske...) hur duktig jag hade varit på detta i unga år :) Ett tag sedan men man kan absolut leva på gamla meriter ;) Träffade även Johan Forsman, en av mina absolut bästa vänner då jag gick i skolan. Å vad kul det var. Han bor i Ramnåsa, jag i Lenhovda o vi träffas ALDRIG! Hur svårt kan det va?
Hjälpte till i cafeterian, o ja, herregud vilket ös det var där. Tyvärr tog allt vi skulle sälja slut, men det var rätt kul :)
Tjejerna slutade på en 4:e plats totalt, 3:a på trampet o 4:a på matta. DUKTIGA!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb