Så trött på att vara sjuk

Lite lagom mycket feber varje dag, kroppen värker, huvudet värker, ont i                                           halsen, hostar så jag nästan spyr i bland. Alvedon är min bästa vän just nu.
Hade säkert varit bra att vara sjukskriven helt o hållet, men som det är nu får                                         jag jobba några timmar, sova några timmar, jobba lite igen. Orkar ju inte                                              med något annat. Men igår kväll sminkade jag mig i alla fall då jag skulle ut                                         bland  folk :) Men att vara så här sjuk i över en vecka är verkligen inte min                                           grej :( Ja, man får faktiskt gnälla lite ibland, så det så!

Trött på skolan också o deras lärare, eller den ekonomiska biten kanske det                                           är som är fel på, eftersom de inte hinner göra sitt jobb. Ringde o pratade                                               med en av Miras lärare idag av olika anledningar, men det gav inte mycket                                           tyvärr. Å en lärare gav visst helkonstiga betyg säger de (Mira har inte denna                                         lärare denna terminen som tur är, men nästa) Ja man är ju rätt maktlös som                                           förälder. För tjyven, de tillbringar så mycket tid i skolan, då vill man ju att                                             de ska få lära sig det de ska, annars kan de ju lika gärna vara hemma. Ta                                               hand om sin sjuka mor tex :)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb