Älskade Coco

På söndag åker hon till sina nya fodervärdar. En jättegullig familj som jag tror hon kommer få det kanonbra hos o jag tror Coco kan ge dem mycket. Men ååååå så jobbigt detta är!!!! Det är ju ett val vi gjort, vi vill ju låna denna andra häst, Alva, så att Smilla ska kunna få tävla ft hon med, men det hjälps inte. JAG HAR EN STOR KLUMP I MAGEN! Har inte riktigt gett upp tron på Coco. Hon är ju så fantastiskt fin o duktig då hon bara vill. Hoppar ju väldigt bra o nu har Smilla fått till det i dressyren oxå. Hade känts bättre om hon inte gick bra just nu... Nästan så jag önskar att de ringer o säger att de inte vill ha henne o att vi inte får låna Alva. Nästan.... Å jag som funderat till o från att sälja Jöns, haha, blir nog inget med det om man känner det så här,  som om någon sliter hjärtat ur kroppen på en. Som om man är världens största svikare. Coco förstår ju inte vf hon måste flytta. Åååååå hjälp!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤
Bild från dagens WE träning, där hon också var superduktig förstås.

Kommentarer

  1. Finaste Coco. Ja det är nog lättare att ta in nya hästar än lämna ifrån sig. Men det kommer bli bra med fina Coco. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb