Premiering i Nottebäck

Trots att jag bor så nära har jag aldrig varit där innan #fyskämspåmig 
Men nu hade jag 3 hästar, ICE, som skulle visas.
2 åriga Mörka Skogs Caramell (pappa är Mörka Skogs Calle W Boy, "Calle" på ridskolan)
Jättevackert sto men som idag var lite spänd o busig o gjorde inte riktigt som jag bad henne ;) Men hennes bedömning var inofficiell, men 39 poäng o klass 1. Kommer nog bli mer nästa år då hon växt lite till o förhoppningsvis sköter sig.
3 åriga Mörka Skogs Snowliette. 40 poäng, diplom o AB värderad! Skötte sig fantastiskt fint.
3-åriga Björmars Isadora. Med henne gjorde jag först ett godkänt ridprov, såååå duktig! Hon ficksen38 poäng o även hon klass 1. 
Tack Signe o Mira för att ni hjälpte mig idag.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb