Tycker semester är lite överreklamerat...

Jag vill mest bara umgås med mina vänner på min semester. Var spelar ingen större roll. Ska som tur är få göra det i några dagar nästa vecka, o gjorde det en dag igår, å ska få träffa några en helg om 2 veckor. Men sen då? Denna veckan hade jag velat umgås lite mer, men det blev inget med det. Å alla andra dagar? I år har nästan alla redan haft sin semester. Känner mig ensam :(
Började dagen med vet.check på Coco o Colle. Coco ok, Colle behandlad. Ja det flyter lixom inte på någonstans... Slagit hö, tvättat stall, plockat vinbär hos mor o far, t.s möte o sedan var dagen slut. Var liiiite orolig att jag skulle behöva hämta en dotter i Falsterbo då en tjej blivit sur, men behöver i alla fall inte göra det nu inatt. Få se hur det blir i morgon... :S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb