Fick åka ambulans

Mira skulle hoppa Coco idag eftersom hon var så dum då Smilla hoppade henne sist. Men hon stannade även m Mira, stegrade sig o gick omkull med Mira underst  Men som tur är verkar allt ha gått bra, även om ansiktet är väldigt svullet.
Men blir ju arg på mig själv. Även om Coco har sina idéer för sig så brukar hon inte bete sig så illa som hon gjorde sist, å idag då Mira red fram tyckte jag inte hon betedde sig som hon brukar. Inte halt men ovillig o inte glad. Nu vet jag ju inte säkert att det är något fel på henne, det har jag inte hunnit kolla, men det är ju så att om man inte lyssnar på hästarna då de viskar så måste de ju till slut skrika. Kanske det hon gjorde nu...?
Tack alla föräldrar o elever för all hjälp vi fick!

Kommentarer

  1. Vad otäckt!! Mardröm! Stackars, stackars Mira, hur är det med henne? Krya-på-dig-kramar till henne! ❤️❤️❤️❤️❤️
    Janne körde förbi å såg det stod ambulans vid ridskolan. Det första Jossan sa när hon kom hem var ”jag är okej”, sen berätta hon vad som hänt. Sköt om er nu, kramar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb