WE på LHK

Både Smilla o jag var med. Mira skulle varit med men så blev det fälttävlan i morgon i stället o då tyckte vi det blev lite mycket
Smilla red LC. Började med en jättefin dressyr, har aldrig sett Coco gå så bra! 67% o vinst i dressyren.
Tekniken gick också väldigt bra men de lyckades inte göra grinden, men trots noll poäng på den så kom de på en 2:a plats i tekniken. I speeden krånglade både grinden o ryggningen o Coco blev lite istadig, men de lösta allt ändå. 
Totalt kom de på en delad 1:a plats. Ingen dålig debut inte!
Gillar denna bilden. Så glada pristagare!

Även jag debuterade men i LA på Jöns. Han var superfin i alla delmomenten, 1:a plats i alla delar o totalt.
Fick många berömmande ord av folk jag inte känner ( å även av de jag känner) att de tyckte Jöns var fin o att jag red bra. Så kul att höra :)

Tack alla funktionärer för allt jobb ni gjort så att tävlingarna flyter på så bra o tack till fotografen Annie Johansson.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb