1 maj

Lekte lite bonde igår o körde ut gödning på mina åkrar. Inte så svårt egentligen, men då jag är klar o ska köra hem från varje fält måste jag stänga av gödningsmaskinen så den ej fortsätter att sprida, o ibland lyckades jag, ib´land inte. Så frustrerande. Så jag fick ringa Roger flera gånger o be honom komma, o han gör det ju lätt som en plätt. Frustrerande för honom med då jag störde honom i vedkapningen. Grrrr.
Men efter det tog Smilla o jag en tur i skogen. Stannade vid pölen, o det var länge sedan jag skrattade så mycket. Härligt. 

Avslutade kvällen med hoppträning för Jens Wickström i Lammhult. Tog med Colle denna gången eftersom Jöns tävlade ft i söndags. Gick bra, lagom bra så att man ändå fick en hel del tips o råd.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb