Hockey-cup

Samtidigt denna helg har Sebbe spelat hockey-cup i Malmö. Å då jag än inte lyckats komma på hur man klonar sig så har jag ju inte kunnat vara med :( Men Roger var med så jag har fått lite rapporter av honom men mest av Martina. Tack för det :)
Lite vinster, lite förluster så det har väl varit helt ok. Men de förlorade sista o Sebbe fick tydligen inte spela alls mycket, varför vet jag inte då de som kan säger att han är en av de bästa backarna i laget, så nu kom han hem o är arg o besviken. Kul avslutning på säsongen lixom. Han valde denna cup också istället för att åka på fotbollsläger som naturligtvis också var denna helg. Men det är väl som så att de sätter ju ihop laget så som de tycker är bäst, o då ka det väl bli såhär. Det var ju fler som inte fick spela så mycket, jag vill ju att alla ska vara goa o glada, men framförallt min pojk :)
Jaja, det finns fördelar o nackdelar med att hålla på med en individuell sport o en lag sport.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb