Förvirrad? Jag? Nja, bara lite....

Bildresultat för förvirrad bilder

Råkade av en händelse kolla in på Cocos sida på TDB. Där stod det att hennes mätintyg gick ut 2018-01-31. Nej då tänkte jag, hon är ju slutmätt. Jag var ju där i januari med Colle men hon fick ju inte åka med då, behövdes ju lixom inte. Eftersom hon var slutmätt. Trodde jag. Men nä, kollade när hon var född. 2010. Då är man ju typ 8 år. Å man slutmäter ju då man är 8 år. Hmmm. Ja bara att erkänna, jag är helt förvirrad. Kollade när det var mätning i Kalmar o det var ju idag, så det var bara att ställa in ett par lektioner o åka iväg. NU är hon slutmätt :)

Men tyvärr är det såhär just nu. Alldeles för mycket att göra, både på jobbet o på min fritid. Hinner inte sitta ner o andas. Å tänka. Måste göra något åt detta.

Kommentarer

  1. Ups, vilken tur du upptäckte de och kunde ordna ledigt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb