Massa kort från igår

Jag fick äran att rida Signes Brolle. Red en LD o det gick kanonbra, fast visst fick jag jobba lite :) Kul var det i alla fall!

Sen red Signe själv LC o det gick också superbra, felfritt. Mira red LC o debuterade LC+, båda felfria. Smilla red LD o debuterade LC, ett stopp i första med felfri i andra. Så duktiga!
















Rolig dag! Först o främst för att jag fick tävla ponny vilket jag inte gjort mer än en gång i mitt liv innan (jag har inte lika snälla föräldrar som mina barn har ) Sedan för att det gick så bra för alla. Vi hann umgås tillsammans. Trevliga funktionärer o roligt folk att munhuggas med o så fick vi hjälpa till att bygga banan då vi kom dit. Lite annorlunda...

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb