4 timmar på akuten

Ringde in idag igen. Har haft feber sedan i tisdags o benet (vaden) är svullen o blodsprängd. Har ju mest sovit med benet i högläge så vad är fel? De ville kolla på mig idag, jag frågade OM de bara skulle ta prover kanske man kan göra det här hemma men nej då. Väntade 1 timme innan "incheckning" tog massa blodprovet, tog nog 10 min. väntade 3.5 timme på doktorns som sa att proverna såg bra ut o sen gick han. Men benet då???? skrek jag Då tittade han lite på det men det var ingen fara med det ,sen gick han. Fick vänta 30 min på sjuksyster som tog bort nålen. Kul dag lixom... Så nu sitter jag här med feber, yrsel, illamående, ont i huvudet (det är nytt för idag) o blodsprängd vad o allt är helt normalt. Suck...

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb