Sopot dag 4-hemfärd

Hade inte sett fram emot denna dag då vi trodde maten o färjan skulle vara lika tråkig som då vi åkte hit, men glatt överraskade över att så inte var fallet. En helt fantastik frukost buffe´ väntade oss då vi kom ombord o sedan en nästan lika bra luch buffe´.


Vi gick in på deras spa, Inte mycket att ha förvisso men vi var nästan helt själva så vi hade det supermysigt. Men inte kul om man hade varit många där då det inte var så stort.


Å häftigt att ligga i bubbelpoolen eller i bastun o titta ut över havet.

Fantastiskt bra kort...
På em tittade de på en film o jag låg ute på däck o solade o läste bok.
Vi shoppade massor i boarder shoppen o spelade lite kort. Hade inte långtråkigt en endaste sekund. Å jag fortsatte prata med massa folk jag inte kände... :)
Mycket trevlig resa å jag är så glad att vi kom iväg. Hit reser jag gärna igen. Man kan ju få tag på billiga flyg från Växjö hit. Ska nog ta med mina vänner på en sådan resa någon gång.

Kommentarer

  1. Jag är på!
    På spa't tror jag de har maxgräns på typ 5-6 st. Mattias och jag testade det en gång, var bara ett par till där då. Fick dock vänta ett par timmar då det var fullt när vi först ville.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb