Man måste var j-t dålig om man inte platsar i ett trött Lenhovda lag ;(

Bildresultat för fotboll bilder
Sebbe fick inte spela någonting. Å jag tror verkligen inte han är sämre än många andra. Fattar inte hur tränaren tänker. Hade gärna haft ett utvecklingssamtal :) :) :) Hur ska man bli bättre, hur får man spelarna att vilja när man inte får spela? Idag spelade de riktigt bra tycker jag mot serieledarna i första halvlek. I andra var de riktigt dåliga. Så tråkigt o tycker så synd om Seb. Förstår inte hur han motiverar sig att fortsätta. Hade gärna frågat tränaren hur han tänker men då dödar Sebbe mig :):):) Man ifrågasätter tydligen inte tränaren. Precis så som jag jobbar....diktatur... Nä nu var jag elak. Så är det säkert inte men känns som det.
Stressade hem från ett soligt Bildresultat för solenl bilderVita Sand. Hämtade hem Smilla som varit hos Livia några dagar. De har fått det såååå fint!!! Även campingen hade snyggat till sig, bla en lång snygg träbrygga där vi hoppade i vattnet från. Så härlig sommardag!

Kommentarer

  1. Härligt m bad i vita sand! O nä, Sebbe är inte dålig, tvärtom!! Vet inte heller hur fotbollstränare tänker... 🤔

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb