Karl-Oskar cup dag 2 o 3

Kunde inte hålla mig borta varken igår eller idag, igår skulle jag ändå hämta grejer på Hööks till det nya ridskolestallet o idag hade jag inget bättre för mig... :) (Skulle åkt till Madde på Öland, men först hotade de med massa regn, sedan med växlande molnighet så då valde jag att stanna hemma. Å gissa vad? Sol hela dagen förstå...)
En hel del LHK-ekipage har varit med. Smillas ridkompis Isabelle o Lola har varit med alla dagarna, o igår var hon dubbelnolla o idag ett riv så riktigt bra. I vintras då hon red vågade hon knappt galoppera på lektionen. Det kallar jag utveckling!
Inez o Swingan vann ju i torsdags, lite sämre igår (då jag hjälpte henne, borde nog hållt mig undan...hehe) men idag jättefin o snabb runda fast ett riv i fas 2 o andra klassen placerad igen.
Tilda o Trendy som är på bilden, rev tyvärr sista hindret i fas 1 igår efter en väldigt fin runda, men idag kom de 3:a o nu ligger de väldigt bra till i cupen. Spännande!!!!
Hilda på Breeze rev ett igår o felfri idag. Idag var rundan i stort sett perfekt. Så fina tillsammans!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb