Karl-Oskar cup

Nja, vi skulle nog stannat hemma... Fast det anade jag ju redan innan. Inte riktigt Cocos bästa tävlingsplats... Anmälde henne ändå då jag anmälde Mira o Colle. Tänkte att hon kanske mognat... Men så trodde jag Colle var halt förra veckan o avanmälde honom (fast han var nog inte halt) men lät Cocos anmälan vara kvar.
Detta året skyller vi på hockeyspelare (man måste ha något att skylla på) De var ute o spelade o det dunkade bra i sargen. Aldrig livet att jag hoppar åt det hållet sa Coco. Första klassen var det hinder nr.3 som hoppades åt det hållet, så längre än så kom de inte. Andra klassen var det hinder nr 5 som hoppades mot hockeyrinken, så lite längre kom de då ;) Men för övrigt hoppade de glatt över de andra, o jag är så stolt över Smilla, hon rider ruskigt bra!!!

Stallkompisen Sonette var också med tsm med Meja. Nja de ville inte heller riktigt i första klassen men i andra gick det bättre :) Å den klassen red Meja riktigt bra, kul att se!

Kolla minen :)

 Det blev bara kort på dessa två idag (Roger var med o var fotograf) men det var fler LHK:are på plats. Isabelle Friberg på sin b-ponny Lola, Signe Blixt på sin d-ponny Brolle o Inez Martinsson på sin c-ponny Swingan. De sistnämda VANN sin klass. STORT GRATTIS!!!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb