Skolavslutning 2017

Tog lite kort på morgonen. Kan tillägga att det var en lugn morgon där ingen fick sykbryt över fult hår eller något!
Smilla mitt lilla hjärta.
Hon fick vara utan mamma o pappa på sin skolavslutning då de slutar samtidigt som i Älghult (dåligt) o vi ville vara med där eftersom Sebastian slutar nian. Men som tur var har vi underbara vänner som tar hand om vårt barn då vi inte kan. Tack Björn!


Mira mitt mellanhjärta


Å Sebastian, mitt stora hjärta. SÅ stilig i kavaj.


Ni ser! Inga sura miner någonstans. Mira sa till o med till Sebastian att han var stilig idag! Å inte nog med det, Sebastian svarade inte något elakt tbx (som tex snyggare än dig är jag ju alltid...)


Dessa två fick stipendie idag för bästa meritvärde (betyg) Mamma hjärtat höll på att spricka av stolthet. Å han har höjt sig i alla "svåra" ämnen (för honom) som bild o musik. Det fick han B i!!! Däremot är han skitsur för spanska läraren sänkte honom. Men om han bara hade pluggat liiiite så.... Men håller med, lite dåligt att sänka när han haft högt hela högstadiet.
Mira sa att nu fick hon ju press på sig att vara lika duktig. Kollade betygen nu o jämförde med Sebs då han gick i sjuan. Hon har bättre, så hon kan nog vara lugn :)

Fanbärare.

Hela nian

De är så stiliga alla pojkar

Flickorna med förstås


Fick ett fint kort på dessa snyggingar.

Men även att jag har barn som får fina betyg är jag mest glad över att de får fina ord av sina lärare, de är schyssta kompisar, bra ledare, de har många kompisar o de är trevliga. Det är värt mest.
Jag älskar er!

Kommentarer

  1. Fina bilder på fina barn/ungdomar. Håller med om att de är duktiga men roligare att de är bra kompisar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb