.

Ni vet den där känslan när man inte räcker till. Man vill kunna ge mer helt enkelt. Den kan man ju ha i olika situationer. Vi som rider känner av den ofta, men jag antar det är likadant i alla sporter. Ibland går allting hur bra som helst o man känner sig oövervinnlig, allt är lätt. Nästa dag, eller nästa timme så funkar inte ridningen alls o man känner sig helt värdelös. Det bästa då är att man bara vill göra om, göra rätt (ibland vill man dock dra något gammalt över sig)
Så här känner jag ibland då jag instruerar, jag vill kunna ge så mycket mer! Men så är det likadant där, nästa lektion så går allt jättebra. Men jag vill i alla fall inte dra något gammalt över mig, jag längtar till nästa pass vi ska ha. Då ni!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb