Operation gjod

Den gick väl egentligen bra. Minisken hade flytt från sitt läge så den fick de hämta tbx o sy ihop. Korsbandet snyggade de till lite. Så nu har jag en ställning över knät, heter ngt som jag inte kommer ihåg, äter massor av smärtstillande, å det skulle jag göra oavsett om jag hade ont de första dagarna, o så ger jag mig en spruta så jag inte får blodpropp. Eftersom jag kommer vara stillasittande... hallå, jag, sitta still??? Men i alla fall så var det läskigt att sticka sig själv 😊 å det sved lite. Får inte belasta benet nu.

Ny operation av korsbandet om ca 3 månader.
Ledsen, arg, frustrerad mm, men bara att gilla läget. Det kommer ju att bli bra.

Kommentarer

  1. Klart du blir bra. Men kanske ska försöka balansera rörelse och aktivitet med vila för läkandets skull.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb