Lite kort från Vemdalen

Vi åkte lite redan på söndag em, här är första åket tsm.


Liiiite halt på vår uppfart, så Mersan lixom fastnade...

Lite skogsåkning i lössnö


Vilopaus

En annan sorts vilopaus ;)

Blir ju inte alltid så bra då man letar andra vägar utanför pisten. Ibland får man helt enkelt ta av sig skidorna o gå över en liten bäck :)

Selfies på min familj. Tror i alla fall Amelia hör till min familj, i alla fall på våra skidresor.

Lite off-pist


Kärleksparet

Iliftenkort


Soligt o härligt. Vi hade alla sorters väder. Sol, vind, mulet, blåsigt, snö.





Casper o jag med våra snygga tofsar. Har fått mina av Casper.



Här är det riktig off-pist. Underbart. Snön gick upp till knäna :)



Ofrivilliga vilopauser



Nät som fångade skidor...

Efter sista åket. Kvällsåkning.

Underbar vecka med fina minnen o bästa vännerna fast vi saknade några. Fantastisk semesterform där man verkligen får umgås med sina barn. Händer inte alltid nuför tiden tycker jag. Åker gärna till Vemdalen igen. Vi bodde i Björnrike o åkte där mest, men en dag åkte vi i Vemdalsskalet o en dag i Klövsjö.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb