Tävlingsdebut för mig o Jöns

MSVC:2 o MSVB:2 i Bergunda. Trevlig tävling, hann med att mingla lite med gamla elever o överdomare mfl. Kul.
Hade lite förhoppningar idag då jag varit väldigt nöjd med honom på sistone, men han tappade som vanligt lite framåtbjudning, men fick ändå 66.44%, hamnade precis utanför placering. Känns som jag o Jöns alltid hamnar där, första utanför. Men någon ska ju göra det 
Lite bättre känsla i andra klassen så den är jag nöjd med, samma % men ingen placering här heller. De andra var för bra helt enkelt ☺
Fick dock samma betyg på min sits som en annan ryttare jag såg som INTE satt bra, känns ju sådär... Iofs så fick jag samma betyg som en som red riktigt bra, känns ju bättre :)

Kommentarer

  1. Ja antingen väljer man ju då att se det dåliga och göra nått åt de eller väljer man och se de bra, låter det vara och njuter av de 😉

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb