Sportlovet dag 2

Tuff dag. Hade bokat in 3 extra privatlektioner + ridning av en häst idag utöver den vanliga lektionen jag alltid har + stallet. Men att ha lektioner är ju bara kul, å framförallt då de red bra alla 
Men sen visade sig att jag var själv i stallet så det blev ju extra tufft att hinna med allt, å inte nog med det, fick ta 2 lektioner till på kvällen. Så när jag kom hem halv sju, efter att inte ha ätit sedan kl.9 var jag rätt trött... fortfarande förkyld oxå...
Tråkigt att behöva jobba så mycket då barnen är lediga, men bra att de är lediga för Mira hade fixat allt i stallet ❤ Fick ju oxå träffa dem lite då de var med på Poängjakten på LHK.
I morgon blir det att börja dagen med att laga staket, så frågan är om morgondagen blir så mycket bättre...
Sebastian hade ett par kompisar hemma så de lanade natten lång. Fattar inte att de orkar. Vakna då jag åkte till jobbet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb