Hoppträning g för Jens Wickström idag

Riktigt nöjd med båda mina hästar. Jöns hade mer tryck o hoppade bättre än vad han brukar. Men han blir väldigt flåsig så jag frågade Jens om han hade någon teori om varför. Han tyckte jag skulle kolla upp honom, för han tycker hästen borde jobba bättre, för han tycker jag rider bra o är konsekvent i min ridning. Skönt att höra att det inte är mig det är fel på utan hästen 😂😂😂
Chatte var väldigt fin. Jag tycker det är svårt att rida med hackamore men det gick bra idag ändå.
Mira var oxå med på Coco. Jag såg en runda där det inte stämde alls, men innan o efter hade det gått bättre.
Gillar verkligen att träna för Jens!!!

Kommentarer

  1. Tyckte du red riktigt bra på Hackamore. Miras sista runda var riktigt fin.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb