Jag känner mig lycklig

Som får äran att rida o utbilda andras hästar, och som får förtroendet att utbilda ryttare. Det är så roligt och inspirerande. Även om jag just nu har fullt i stallet o inte kan ta emot några utbildningshästar på heltid så är det ändå några hästar jag rider i veckan.
Just nu är det Brolle, en Irländare som bor i mitt stall, 6 år gammal. Rider även en annan Irländare som är uppstallad på ridskolan men han har lite vila just nu. Leia, ett 7-årigt sto som bor utanför Växjö, Cinderella, ett 4-årigt sto som jag ridit in o som kommer lite då o då. Ska sätta igång Chirillo nu, en 4-årig valack som jag också ridit in men som har gått med en skada hela hösten, men nu ska han igång igen. Pralin, en 5-årig d-ponny som jag ridit in men som är liiiite busig i hoppningen, så han hoppar jag lite då o då. Å så rider jag mina barns hästar ibland också.
Alla elever kan jag inte räkna upp, men de är lika goa dem!
Tack ska ni ha alla!!!

Häromdagen tog jag med mig nästan hela familjen o letade gran. Riktigt mysigt.

Kommentarer

  1. Det är ju för att du är så bra!!
    Å tack så jättemkt för att du hjälper oss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb