Träning för Jens Wickström

Red både Chatte o Jöns o Mira var med på Coco. Jag är riktigt nöjd med alla, tycker vi får bra hjälp. Han är lite spydig o ironisk Jens, men jag gillar det o han ger sig inte. Det ska bli bra! Men han gillar inte när vi ryttare inte koncentrerar oss på uppgiften, o jag kan bara hålla med. Lägger han tid för att komma hit, o lägger ryttare tid på att träna, oavsett för vem, så se till att fokusera!

Till mig sa han att hästarna är välridna , jag gör massa bra saker men samtidigt har jag dålig timing o ger fel signaler vid fel tillfälle. Jag kan bättre! Så tränatränaträna

Kommentarer

  1. Härligt att få kritik och saker att träna på när man betalar för de!! Tummen upp, man vill ju ha valuta för pengarna!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb