Tänkte vi skulle vinna idag ...

Men så blev det inte förstås. Mira gjorde det nästan :) 

Ja jag har faktiskt hunnit med 2 tävlingar idag!

Först åkte Mira, Coco o jag till Växjö o hoppade LC o LC+. 2 felfria rundor blev det, 2:a i första men bara 1 placerad, o CR rosett i andra. Duktiga!

Sen åkte jag, Jöns o Chatte till Tingsryd. Startade MSVB:2 med J. Lite dålig framåtbjudning i traven men fin i galoppen, 63,7% o precis utanför placering jag med. Önskar ju få till den där WOAW känslan : )
Chatte startade jag MSVA:1 med. Rätt nöjd faktiskt, men fick ruskigt dåliga poäng. Så tråkigt när det blir så : ( INTE så värst taggad att åka i morgon igen... Men bara att bryta ihop o komma igen. Träna mera!

Glamoröst värre är ju detta liv i sånt här väder...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb