Höstlov dag 4

På fm åkte jag o flickorna på bio i Sävsjöström. Den stora vänliga jätten såg vi. Bra film måste jag säga. Men mitt i fick jag ont i magen o gick ut o spydde lite. Så det kan bli! Men sen var jag pigg igen : )

På em/kväll så kom hopptränaren Jens Wickström till LHK o hade både träning o clinic. Jag tyckte han var AS-BRA!!! Ifrågasatte mycket o bra övningar. Väldigt nöjd med träningen på Jöns. Nöjd med Chatte oxå men där fick jag inte lika mycket hjälp o utmaning.

Men tycker det är väldigt tråkigt att inte fler LHK:are kommer o tittar när vi anordnar sånt här : ( Kostar ju en hel del att ta hit föreläsare, vilket vi ju gärna gör men frågan är om vi kan fortsätta med det då inte fler kommer. Ca 20 st på läktaren.  Alla ridelever, var var ni? Alla tävlingsryttare? Vill ni verkligen inte lära er mer?
Jag tycker i alla fall det var mycket bra. Finns det intresse så kommer han till oss o har träningar. Vore ju kul tycker jag.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb