Full dag idag

Som om det vore något ovanligt...
Sölve o jag har huserat på ridskolan tsm med rörkrökaren. Så roliga båda två :) Snart så har vi vatten ut till hagarna!!!!

Lektion på fm. Duktiga ridskolehästar o ryttare vi har. Därefter fick jag göra en lite tråkigare sak, nämligen skicka Ryan till de evigt gröna ängarna :( Men han har det bra nu.

Inez på bilden red en privatlektion. Då fick jag lite motion eftersom jag sprang bredvid en hel del :)

Ridit mina 2. Testade att rida Jöns på kantar o OJ vad fin han blev. Jag som sagt att kantar ska jag aldrig mer rida på. Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig...

Avslutade med övning av hoppkadrilj inför lucia-showen. Tänkte i början att detta fixar vi ALDRIG. Men skam den som ger sig, de fick till det riktigt bra till slut. Frågan är hur hästarna är på showen..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb