Dressyrträning för Jan Schöneman

Hade båda hästarna med. Jöns var riktigt fin men Chatte var spänd, å när han är det kommer jag inte riktigt åt honom. Han blev bättre men tråkigt att lägga ut massa pengar o inte kunna träna ordentligt. Bra att få hjälp då de inte går bra tänker ni men si ni, tycker nog tyvärr inte att jag fick så mycket hjälp då. Annars brukar jag ju tycka han är super. Men han har så roliga kommentarer. Som när jag frågade om man borde rida på kantar eller inte (förstår inte riktigt varför man ska göra det nu när man inte måste) Då sa han att det är som att kissa på sig på vintern. Varmt o skönt i början men ser blir det kallt o jävligt 😂
EM/kväll har tillbringats även den i ridhus, nämligen på LHK. Först red jag fina Cinderella, sen har vi övat på olika lucia-shows nummer i olika omgångar. Hu så kallt det är....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb