Hårt slit lönar sig ibland

Chatte går ju super nu, Jöns oxå, tom Coco, men det kommer inte gratis. Trots att man var lite sliten efter helgens bravader steg jag upp extra tidigt idag så att jag skulle hinna mocka ridskolestallet innan jag drog iväg på träning för A-tränare Jan Schöneman, en helt underbar gubbe med massvis av visdom i sig. Därefter lite mer jobb på ridskolan, ridning av 3 Irländare, en tinker, en fjording, lite mathandling o matlagning där mitt i någonstans, mockning mm, å så avslutade vi med hoppning av Coco halv nio ikväll. Lite segt att gå upp då, lätt trött var jag, men så hon hoppade!!!! Fina, duktiga Coco : )

Smycket på bilden vann jag igår men tyvärr är det för litet både för Mira o mig. Smycket är gjort på fallskärmslinorna som soldaterna hoppade med i bl.a. Afghanistan. Soldier to soldier heter det o ska stötta återvändande soldater o deras familjer. Kollade priset, 995 kr kostar det. Inget dåligt hederspris + att jag fick premier på 2500 kr. Så denna gång gick jag nog +-0...

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb