Det går upp o det går ner...

Skrev häromdagen att hästarna gick så bra. Får nog ta tbx det... Jöns o jag är mest ovänner nu o Chatte sprang omkring o var mest spänd då jag red honom, å sen när Mira red gick det bra en liten stund tills han märkte att han kunde göra vad han ville, å då gjorde han det. Hur svårt kan det vara? Kan han inte bara kröka på nacken o se lite söt ut, det kommer man ju långt på. Suck o pust.

Kallt o hemskt har det varit idag med. Å så glömde jag min mat hemma. Skrev startlistorna till helgens P&J på klubbens dator, lät den vara öppen eftersom det brukar vara många isistaminutenanmälningar, å när jag kom tbx hade någon stängt ner programmet. Borta! 
Skitdag helt enkelt. Tur den snart är slut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb