Olika teman

Igår red jag olika Irländare (en av dem var en tinker, men de är väl därifrån från början ;) )
Idag har det varit tömkörning på schemat. Började med en på morgonen o avslutade med en på eftermiddagen. Kul med variation!
Har ju hunnit med lite annat däremellan förstås också : )  Men mina stor pojkar har fått vila, i morgon ska de vara ridskolehästar o sedan börjar förvandlingen mot tävlingshästar igen, i helgen är det LAG-SM i fälttävlan!!!!

Nu ikväll tog jag hästledigt o klippte av mig håret. Vi velade hur vi skulle klippa mig, kort, mellanlång eller långt, men då tog Sabina bara tag i min tofs o klippte av. Så nu är det kortare :)

Kommentarer

  1. Å då kanske jag med kan åka till Sabina så bestämmer hon åt mig me 😉

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb