Varför inte hjälpa varandra :(

Jag gjorde hagen mindre idag åt sjuklingen, så att han inte skulle vara så nära mina (även om vetto sa det var ok) Hörde senare idag en som sa att ja det tycker jag du skulle gjort tidigare. Innan i veckan var det en som sa: Att du inte släppte honom vid vägen, det tänkte jag på direkt. MEN SÄG DET TILL MIG DÅ!!!! Hur svårt kan det vara att hjälpa varandra istället för att baktala??? Blir så ledsen. Å detta är sagt av hästfolk. Dessa hästfolk är ju själva berörda på ett eller annat sätt. Pratade med en tredje idag som sa: jag vill inte lägga mig i, men tänk på att tvätta täcke o grimma sen.  KLART DU SKA LÄGGA DIG I! Men denna person sa i alla fall något, TACK! Så skärpning folk, hjälp varandra!

Kommentarer

  1. Trist! Nu är det ju som det är och Man ska hjälpas åt när man har det svårt❤️ Hoppas det ordnar sig! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas inte jag sa nåt du tog illa upp vid? För min del tycker jag du gjort allt du kunnat för att skydda de andra. O ponniesarna får gärna gå kvar o beta i min hage tills allt är under kontroll igen! <3 Kram

    SvaraRadera
  3. Nej verkligen inte Malin :) Skrev detta innan vi pratade oxå ;)

    SvaraRadera
  4. Nej verkligen inte Malin :) Skrev detta innan vi pratade oxå ;)

    SvaraRadera
  5. Vi är så glada att vi får bo i din hage Malin! Tusen tack ☺

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb