Kräftskiva/knykalas/5-kamp

3 fester på en gång, kan det bli så mycket bättre? Vi som fiskade kräftor förra helgen (jag var ju knappt med, sov mest) ville ha hjälp att äta upp dem, så då bjöd vi till fest. Men då vi inte ville göra allt själva fick det bli knytkalas.
Lekledarna. Fast vi hann inte med alla lekar, men roligt hade vi.


Lite chill i solen då vi samlade ihop oss alla. Härliga sensommardagar vi haft!


Tipspromenad med lite annorlunda frågor. Inte en enda var arg då de kom tbx, konstigt. De blev inte ens arga då de hörde svaren. Glatt gäng helt enkelt :)



Inte för att jag tycker man behöver ha present med sig till värdparen då det är knytis, men naturligtvis uppskattas det, å det bästa av allt var ju innehållet o innehållsförteckningen :)

Brädgång med varierande stilar.



Missade tyvärr ta kort på fler lekar, men alla var skojsiga.


Äntligen fick vi bruk av vår stora altan. Vi fick plats hur lätt som helst o vädret var på vår sida. Lite kallt fram på natten men det var skönt att sitta under en filt.



Lite lika storlekar o mängd i dessa. Jag drog nitlotten (eller vinsten, beror på hur man ser det) fast de andra hjälpte mig att dricka upp. Måste säga att jag är rätt värdelös på att dricka.

Mys


Även hönorna blev inbjudna.

Tack alla för en trevlig em/kväll

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb