Lite sadelutprovning

Inga nya sadlar men vi skulle behöva byta ut några. Men vi har ändrat om lite o får hoppas att det blir bättre, i alla fall för hästarna. Vet att jag inte riktigt gillar att rida i alla...

Pratat med Länsveterinären idag igen. Mycket trevlig o vad jag tror kunnig kvinna. Inga problem att jag bombaderar henne med frågor :) Men peppar peppar, det verkar gå åt rätt håll!
Liten o klen är symtomfri, ponnyerna är snart karensfria o även mina då jag isolerat dem alla på olika sätt. Hade inte behövt flytta mina pojkar, men nu är de där o har det bra så jag tänker de får stanna där tills jag desinficerat stallet, för då får vi även vara där. Men nu håller vi tummarna för att inga fler blir sjuka!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb