Skitit ner mig?

Nää, bara ridit barbacka :)
Skulle ha privatlektion för en tysk tjej som brukar komma då o då, o idag ville hon rida ut. Hade inte ridkläder på mig o det är INTE skönt att rida i sadel då man har shorts, men jag hoppade upp barbacka. Riktigt kul faktiskt, man gör ju det alldeles för sällan. Men fick ett stort ridsår på sittbenen. Trodde min rumpa var tillräckligt vadderad...
Tog vår nya ridskolehäst Calle. Han har aldrig haft någon på ryggen utan sadel tidigare, å han har inte gått i skogen vad jag vet, men det var inga problem alls. Duktig häst!

Å idag har veterinären varit på LHK o friskförklarat Panda :) Så om det finns någon som är sugen att sätta igång en häst kan ni höra av er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb