Ridlärar/tränar-kurs

Vi träffades i Eriksmåla o red o hjälpte varandra. Diskuterade olika problem o hur vi löste dem. En givande dag. Jag kunde ju inte ta med egen häst utan fick låna Fiona av dem. Ett litet speciellt sto som jag tyckte var kul att rida fast jag skulle inte vilja ha henne på min ridskola, men de sa att hon funkade bra. Tycker faktiskt att våra ridskolehästar verkar bättre, men jag är ju lite partisk jag ;)
Efter lunch var några av oss lite fnittriga, skrattade åt typ allt. Som tex: Rider man 2 ggr/veckan blir det dubbelt så ofta som om man rider en gång/veckan. Det räckte för att jag skulle fnissa hysteriskt :)

Direkt vidare till Åseda där jag hade lite dressyrlektioner. Kul. Duktiga ryttare, alla med olika problem o skicklighet förstås.
Sedan direkt till Sjöparksstugan o samtidigt kolla Sebbes match. Vinst o Sebbe gjorde mål :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb