Dagen började bra men slutade desto sämre

Följde med Jenny o Signe till Carl-Oscar cup på morgonen. Både Signe, Inez o Victoria red LD+ på sina ponnysar, så ville titta på dem o fick även coacha några. Inez på bilden gjorde en fin runda men tyvärr 2 ner. Victoria han jag inte se på banan men hjälpte henne lite på framridningen o det har blivit så mycket bättre även om det är mycket kvar. Signe låg ju väldigt bra till i Lilla Annas cup med sina felfria rundor igår, men tyvärr rev hon ett hinder. Men det såg inte domaren så hon fick hoppa omhoppning ändå. Bra att få öva lite extra :)
Hade tänkt åka in till stan sen på em med barnen, men pga missförstånd gick jag här o väntade o allt blev försent så jag kom ej iväg :( Så booring. Sen hittade jag även 1 febrig häst, Irländaren. Jag har varit jätteförsiktig med honom o inte låtit honom komma i kontakt med andra så jag hoppas ingen blir smittad.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb