Liseberg med LHK

Groupie. Kö till första åket, Lisebergsbanan.
Tur de här hade varandra. Å att vi fick vara med dem. De andra fick jag knappt se på hela kvällen.
Smilla o jag, väntar på att få åka helix.
Just det, glömde varna för dåliga kort... ;)
Kålerado. Blöta blev vi alla.
Lurade med Andreas att åka Balder. Han satt med handen framför ögonen hela resan. Stackaren :) Balder som är så kul!
Plötsligt fick jag se min stora dotter. Men hon försvann rätt fort igen. Senastian såg jag inte på hela kvällen.
Sockervadd. Inte för att hon behövde mer socker, hon var helspeedad hela tiden.
Hann tom med sånt här, lite härligt barhäng.
På väg in till spökhuset. Snygga som få.
Då fick vi se några vi kände i båten nedanför.
En kul dag/kväll med nästintill pefekt väder o knappt några köer. Synd bara att jag blir åksjuk. Spydde visst efter en karusell... å idag har jag varit illamående hela dagen :(

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb